lördag, september 20, 2008

Pysslar mig till hemlängtan


Sitter och bygger om min boks hemsida.
Innan jag reser ner ska sidan vara klar, men kör bara lite varje dag på grund av den eländiga armen. Det blir otroligt mycket bonusbilder på den nya sidan, runt 500 stycken.

Men jag fastnade här - på bilden av vår egen hängmatta... vill dit NUUUUUUU! Där tror jag armen läker mycket bättre än här! Nu måste jag sluta, sitter inte så många timmar per dag framför datorn av förståliga skäl. Tror jag ska ut och gå istället, tror alltså ;-)


Passar på att gratulera Åsa - min vän i vanliga livet och i bloggosfären - som idag fyller år!


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

10 kommentarer:

  1. Ja, jag gissar att axeln blir mycket bättre när du kommer tillbaka hit, även utan hängmatta.

    Riktigt kul att sitta här framför skärmen och leka doktor ;)

    Jag ser att jag slutat vara "glad spelevink"!

    Välkommen tillbaka snart då och vila musaxeln!

    SvaraRadera
  2. Den där hängmattan ser inte fel ut... börjar närma sig för oss att besöka ert "lilla hotell" Anki Å Torsten

    SvaraRadera
  3. Skulle mer än gärna ligga i din hängmatta och sippa på en Margeritha eller varför inte en Pina Colada :-)

    Förstår att du längtar dit nu när blåst & regn närmar sig mer och mer!

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag har mailat dig uppgifter om akupunktören på malee-gardens e-postadress.

    Hälsningar Christer

    SvaraRadera
  5. Långrygg, alla har slutat vara allting, kortade ner lite text. Men du får spelevinka o leka doktor iaf ;-)

    Anki & Torsten; ni kommer hack i häl med mig. Ni har en precis likadan hängmatta - men er är grön, med brun sidenkudde!

    Carina; Ging har föreslagit lite alkoholterapi för armen han också... vi stället dit en hängmatta till så kan du komma och sippa drinkar med mig!

    Christer, det tackar jag för! Ha en trevlig resa - för ni åker väl hem idag (förmodligen är ni i luften nu)

    SvaraRadera
  6. Hej B-M!
    Vad tråkigt med värken. Kanske längtar den bara hem till värmen och Ging i Thailand.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  7. "alla har slutat vara allting" Den boken skulle jag vilja läsa. Eller en låt av Ulf Lundell kanske?

    SvaraRadera
  8. Eva, tror nästan det är mer än EN arm som saknar Ging ;-) Ha det bra själv!

    Långrygg, jag tycker det låter som Lundell, eller kanske något gammalt proggband, typ Hoola Bandola. Det skulle kunna vara en hitlåt ;-)

    SvaraRadera
  9. förstår att du vill hit nu!! av flera bra skäl.
    det kommer att bli jobbigt att åka hem till Sverige trots att vi längtar dit. vill helst pendla som du gör, men det finns ingen möjlighet alls.
    kommer väl att ångra oss så fort vi landar på svensk mark o allt är dimmigt o grått;)
    men en tröst för oss är att vi kommer hit ofta istället så avskedet blir inte så svårt.
    bara lite...

    ta hand om dig o din arm och gå ut och GÅ med dig!!

    SvaraRadera
  10. När åker ni? Vet jag frågat förr men minnet är som det är. Det är skönt med Serige också, och har du inte lust att jobba? Jag skulle få lite fnatt av att inte ha nåt att göra. Men det blir ju annorlunda när man har barn förstås.

    Jag går ut och går... ibland... men nu börjar man kunna skylla på att det är kallt ;-)

    SvaraRadera