lördag, maj 31, 2008

En plats i solen

Va’ skönt det är nu! Igår njöt jag, Ging och Per av värmen vid Djurgårdsbron. Vi var inte ensamma, när värmen kommer går alla Stockholmare ut. Solen värmer upp alla frusna nordbor och folk ler och pratar som om dom vore thailändare! Låt oss hålla tummarna för en riktigt lång, skön och regnfattig sommar.

Nu är det dags att åka till Bollnäs - vi ska fira Emil Bergman, en stolt nybakad student som kommer hem idag. Ett stort GRATTIS till honom och alla andra som tar studenten i år!

HURRA HURRA HURRA va’ ni är bra!

5 kommentarer:

  1. Hehe man bugar och bockar. Och Stora kramar hälsningar Emil

    SvaraRadera
  2. Blev så glad igår när jag såg att jag vunnit din bok Resa i Thailand hos Charlotte på Aller förlag.

    Hoppas ni har det bra i sverige :-)

    SvaraRadera
  3. Men va säger du, va kul! Jag visste inte ens om att dom lottade ut den där! Nu måste jag hälsa på hennes blogg, för jag förmodar att det är där den lottats ut!

    SvaraRadera
  4. Ja men visst blir vi lite konstiga vi nordbor när vi får sånt här väder som vi haft sista tiden.
    Känns nästan overkligt tycker jag!
    Njut så länge det bara går,
    rätt vad det är så regnar det igen!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  5. Ja, det är liksom roligare med fint väder när det kommer som en överraskning ;-)

    SvaraRadera