måndag, april 07, 2008

Sista kvällen med gänget

Igår spelade Ging sista giget med Tai Pans söndagsband. För min del blev det ovanligt kort tid på klubben. Gick och shoppade en sväng först. När jag skulle gå tillbaka öppnade sig himlens alla portar - regnet forsade ner och jag tog mig inte någonstans. I en och en halv timme satt jag och tryckte på en bar i Jung Ceylon!

Det var riktigt kul igår, mycket folk och bra tryck. Det var även roligt att kolla in Gings far som andlöst tittade på sin son. Han har inte sett Ging spela live på många år och han var klart imponerad! Imponerad blev även jag när Ging senare släpade ut hela klanen på dansgolvet. När den första blygheten lagt sig shakade alla på rätt bra - även jag :-)

2 kommentarer:

  1. Dom kan bli rätt dyra sådana där skyfall,om man fastnar på en bar
    Hoppas vi får möjlighet att lyssna på Ging live
    Man har ju växt upp med rocken man har ju snurrat en och annan "twist ring"/"rock ring"

    SvaraRadera
  2. Det har du rätt i, fast turligt nog var detta inte en av de dyraste ställena jag blev inregnad på, dessutom hinner (inte ens) jag hinka i mig sååå mycket på en och en halv timme :-)

    SvaraRadera