onsdag, januari 16, 2008

Ordlös onsdag - Bara en bar

Surfa runt världen med Nejma i Marocko

33 kommentarer:

  1. Det ser ju hur mysigt ut som helst! Skulle inte alls ha nått emot att kila förbi där en kväll. Så här dags på dagen skulle en kaffe nog sitta bättre. *s*

    SvaraRadera
  2. Det här är Thailand för mig - älskar kvällarna och alla lysen i den sammetssvarta natten. Jsut den här baren finns på Kan Eng 2 strax utanför Chalong.

    SvaraRadera
  3. Finns det något ödsligare än en tom bardisk?
    Läcker belysning!

    SvaraRadera
  4. Oh ja, där skulle jag vilja vara istället för hemma, framför datorn med snuva och tunga regnmoln. En kopp te till och drömma sig bort...

    SvaraRadera
  5. Det är grått. Ute skvalar regnet. Ska titta på baren en stund och drömma mig bort.

    SvaraRadera
  6. Här slår regnet mot rutan. Jag skulle mycket hellre sitta där.

    SvaraRadera
  7. Ser ju alldeles underbart ut med bara en bar :-)
    En Pinacolada tack!
    Du har en utmärkelse hos mig!
    Kramkram Carina

    SvaraRadera
  8. "bara en bar" - som ju ser helt fantastisk ut i mina ögon! Stämningen och särskilt längtan efter lite värme suger tag i mig och jag drömmer mig bort en stund...

    SvaraRadera
  9. Sen baren behver inga ord!
    Wov!!!

    SvaraRadera
  10. Hög Mysfaktor!
    Finns där en barstol ledig till mig med ?....(tar gärna första bästa planet:)

    SvaraRadera
  11. Där skulle jag vilja sitta och avnjuta en drink!

    SvaraRadera
  12. Jag bjuder in till drinkar lite då och då alldeles ordlöst :-) Sist var det fruktshake på toppen av berget - men den här gången tar vi en öl tycker jag! Alla är välkomna!

    Och det ÄR mysigt där!

    SvaraRadera
  13. Tack för inbjudan kommer omedelbart skönt att få lämna kalla & våta norden för denna bar. På återseende. Lotta

    SvaraRadera
  14. Så mysigt det ser ut!
    Låter jättehäftigt att kunna bo både i Sverige och Thailand...få det gottaste av båda världar.

    SvaraRadera
  15. Åh vilken underbar "må bra-blogg" du har! Hittade hit via Randis blogg tror jag...har suttit en lång stund o myst av dina härliga bilder och mysiga beskrivningar..Jag la dig på Favoriter direkt :)
    Jag kommer tillbaks!
    Mia
    www.lillablanka.blogspot.com

    SvaraRadera
  16. Så härligt det ser ut. Där hade jag gärna tillbringar många timmar

    SvaraRadera
  17. Bara en bar, men inte bara vilken bar som helst. Ännu en onsdag med regn i Stockholm... den där baren ser bara så himla bra ut...

    SvaraRadera
  18. Ja det Är gott att bo i två världar! Klagar rätt sällan faktiskt ;-) Men nu är det natti natti i min varma vintervärld efter en lååång middag vid strandkanten.

    På återhörande å återseende!

    SvaraRadera
  19. Inte så bara!! Skulle gärna vilja byta vår regniga vinterdag (!) mot att sitta där i värmen - ja, ok då, o få nåt gott!!

    SvaraRadera
  20. Åh så underbart! Vill dit med en gång =)

    SvaraRadera
  21. Åh så underbart! Vill dit på en gång =)

    SvaraRadera
  22. Ser ju mysigt ut!

    Jo, det var kallt, trots solen, det blåste råkallt hela dagen, brrrr!

    /Caroline

    SvaraRadera
  23. Mysigt var ordet! Det är så härligt när det är mörkt och varmt. Den känslan får man aldrig här i Sverige.

    SvaraRadera
  24. Där vill jag vara precis nu!
    Gillar rörelseoskärpan på bartendern. Det bryter mot den övriga lugna känslan i bilden

    SvaraRadera
  25. En bar kanske som inte alla andra:-)
    /Pialotta

    SvaraRadera
  26. Hej!
    Vilken trevlig blogg du har. Lockar till andra breddgrader. Hur länge har du bott i Thailand?

    SvaraRadera
  27. Hej Tessan - tack för de vänliga orden! Bra om jag lockar ner folk till oss - vi har det trevligt här ;-)

    Har bott i Thailand i nio år nu, du kan läsa mer om mig på min "officiella" hemsida:
    http://www.resaithailand.se

    SvaraRadera
  28. Bara en bar att slå sig ner vid och beställa något läskande i kvällsvärmen...
    *Mmmmmm!* Vill ha sommar och värme nu!

    SvaraRadera
  29. Kanske det finns någon champagne på kylning i barens kyl till oss, skål. Jag laddar för att kanske komma igen nästa onsdag.

    SvaraRadera
  30. Säkert finns det champagne! Ladda på du - jag hoppar över nästa onsdag för då är vi på semester!

    SvaraRadera
  31. Så härligt med de mörka bilderna (ovan också) med ljuset som strilar fram.
    Man vill vara där nu.
    Ha en bra fredag.

    SvaraRadera
  32. En Solgudinna borde bo HÄR! Jag är förtjust i mörker och ljus också - det närks på mina bilder...

    SvaraRadera