onsdag, januari 09, 2008

Khao Lak-tips


Sitter och planerar vår resa. Nu har jag bokat mitt favoritställe åt oss, Nang Thong Bay Resort.

Jag har tipsat en massa människor om detta boende och alla, utan undantag, älskar det! Senast igår fick jag detta meddelande på ett forum: vill TACKA SAAAAA MYCKET for tipset om Nang Thong Bay Resort,vi bor dar nu och det ar suverant,tack!!

Så om ni är på väg till Khao Lak; kolla in Nang Thong Bay Resorts hemsida Om du vill boka, använd inte den mejl som finns på hemsidan. Den går till en bokningscentral som har sämre koll på lediga bungalower än hotellet. Mejla hotellet direkt på: nangthong1@hotmail.com

Jag vet inte varför jag är så förtjust i stället. Naturligtvis beror det delvis på att det är fina bungalower och rum. Men viktigare är nog att man känner sig så fri och avspänd. Allt är lättsamt, trevligt och lågmält. Ser verkligen fram emot några dagars vila på
Nang Thong Beach Resort!

3 kommentarer:

  1. Ser onekligen trevligt ut, det passar bra att visa för sambon som börjar fundera på att följa med till Thailand. Lite härliga bilder kan inte skada mitt i källarvistelsen där han tillbringar sin mesta lediga tid. Nu skall jag bege mig till min massör och få lite massage =) Kram!

    SvaraRadera
  2. Oj, det ser mysigt ut!! där vill jag bo!!
    Hoppa de har internet!! :)

    SvaraRadera
  3. Åsa, det var som attan. NI kanske kommer båda två nästa år. Det vore kul!

    Kaarina, Tvivlar... men mejla dom, dom har iaf en egen uppkoppling!

    SvaraRadera