tisdag, november 13, 2007

Vilken bra dag!

Att sitta under ett tak av bananträdens blad när solen gassar och termometern dallrar runt 33 grader är underbart. Att sitta där och mejla skulle vara ännu trevligare, men jag har ingen bärbar dator. Men jag skulle kunna, för nu har vi ett fungerande och riktigt snabbt nätverk - underbart!

Ging har dessutom hittat hängmattor på ställning - så vi ska iväg och shoppa senare. Äntligen ska jag få min efterlängtade hängmatta - underbart! Ha varit hängmattelös sen i december. Det är lång tid för en hängmatte-älskare som mig!

Hoppas du har lika bra flyt som jag - vem du än är och var du än är i världen!

5 kommentarer:

  1. Haha, same same but different passar verkligen in här.
    Men just nu skiber solen här och snön är borta för denna gången!
    Hängmatta har jag också tjajat om att vi ska ha, finns inet träd som passar säger Stefan!?!?
    Än sen då, finns ju ställningar att fästa dem i!!
    Grattis till bredbandet, gôtt att ha igen kan jag tro!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Hängmatta, vem behöver det när sängen är som en. Nej skämt och sido, det är inget fel med sängen men jag ligger mer åt hammockhållet, på sommaren då , inte nu i snön. Men lite mer snö sen blir det snöänglar =)

    SvaraRadera
  3. Carina, jag har inte heller nåt träd. det är därför jag varit utan sedan den med ställning (från Claes Olsson!) brakade samman. St'llningar är inte lika vanligt här, men nu har jag köpt tre! En till vårt hus och två till Malee Garden.

    Åsa, hammock är också mysigt - Snöänglar vet jag inte om jag skulle känna för :-) Tur man är olika!

    SvaraRadera
  4. Låter som en bra ide. Vill också ha en matta som hänger.

    SvaraRadera
  5. Guava, skynda fynda! På Home Pro finns dom. Verkar väldigt rejäla och kostar bara 1 500 baht. När Ging såg dom hade de en jättehög. När vi kom dit på kvällen fanns inte ens tio kvar!

    Fast vi har inte haft tid att skruva ihop någon än...

    SvaraRadera