torsdag, november 15, 2007

Nu ligger jag bra till!

Äntligen!

Efter att ha varit hängmatte-lös i nästan ett helt år har jag nu fått tre hängmattor! Fast det är klart... två av dom kommer att stå på Maleé Garden. Men det räcker gott och väl med en.

Ställde upp den i går kväll och bespetsade mig på en njutningsfull vila. Men där fick jag tji! Efter fem minuter var jag tvungen att ge upp. Regnet har ju slutat och värmen kommit - därmed har även myggen vaknat liv - hungriga som attan!

Så där låg jag och slog runt mig hysteriskt! Men den som spar han har. På måndag kommer myggdödar-gänget, sen ska här vilas!
Bara så ni vet, ojojoj va’ solen skiner över Phuket!

3 kommentarer:

  1. Vad skönt med hängmatta (åtminstone när myggen försvunnit). Slår på nå't sätt kontorsstolen jag just nu befinner mig på.....
    Solen skiner faktiskt över hustaken här i Stockholms stad idag, men så där riktigt ljust blir det inte längre och vid 16-tiden är det kolsvart.
    Nu börjar vi längta ner till Thai-landet igen. Bara 5 veckor kvar tills vi kommer ner :-).

    SvaraRadera
  2. Det känns bra att veta att solen skiner någonstans. Den är inte här i alla fall. Ha det bra!!

    SvaraRadera
  3. cotton: Jo hängmatta ÄR skönare än kontorsstol... Nedräkningen har börjat, snart är ni här!

    Eva, vi har så mycket solsken att vi borde kunna dela med oss.

    SvaraRadera