lördag, juli 07, 2007

Who are you? The best!

I går gick jag och Ging på en konsert som vi hade noll och inga förväntningar på. Vi är för unga(!) för att ha någon relation till the Who’s musik - trodde vi!

Jäddrar i min lilla låda va’ bra dom var! Pete Townshend, Roger Daltrey & Co visade verkligen att gammal är äldst! Jag är fortfarande, dagen efter, nästan i chocktillstånd över att The Who är bra. Dessutom bevisade rokckrävarna att det går att ha bra ljud i Globen.

Ni som befinner er i eller nära Helsingfors, dom spelar där 9 juli! ROCK ON!

6 kommentarer:

  1. Men titta vad du har bloggat, massor som jag inte läst här!
    The Who trodde jag VAR grym men tydligen är de det fortfarande då alltså! min "exkrok" hade div skivor med dem så jag har allt lyssnat en hel del på dem i min tidiga ungdom!!
    Alltid häftigt att se live så,
    minnen för livet när man går på konsert!
    Kramlikramen från ett regnigt Örby

    SvaraRadera
  2. Hej, du vet hur det är med bloggning - det är svårt att låta bli :-)

    Ha dt så bra i regnet! Kram!

    SvaraRadera
  3. åh jag var också och såg herrarna igår och det var verkligen sjuuukt bra!! :)

    SvaraRadera
  4. åh jag var också och såg herrarna igår och det var verkligen sjuuukt bra!! :)

    SvaraRadera
  5. (frullaaan.blogg.se) bilder där!

    SvaraRadera
  6. Nu blev jag avundsjuk, vi fick inte till några bilder! För starkt ljus där vi satt.

    Och visst var det sjukt bra :-)

    SvaraRadera