fredag, januari 26, 2007

Vatten och sot - wow - vov!

Här ser ni Panda i full action! Först plaskar han runt i vattenskålen. När det är blött nog runt om, surfar han på magen. Om andan faller på - och det gör den alltför ofta - springer Panda i väg till sina polare på bygget. Dom brukar ofta ha eldat upp något. Askhögen dammar jättekul! Hopp upp och hopp ned tills jag jagar hem honom. Då laddar den sotiga, blöta valpen för fullt - springer som en galning tillbaka, snubblar in genom dörren och surfar på magen genom hela huset.

Vår städerska har klivit på en spik. Hon haltar, så jag moppar - bra timing va?

Vänligen lägg märke till min sandal som blivit en toffel. Ging har lagat skorna med superlim tre gånger bara för att jag älskar dom så mycket. Nu kan inget superlim i världen rädda dom, buhuhuuuuu! Idag har jag köpt kedja - passa’re Panda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar