onsdag, januari 24, 2007

Va’ varmt det blev!


Det är precis samma värme, jag har bara inte vetat hur varmt det är! En forumkompis tycker att jag lämnade dåliga väderrapporter - så han kom med en termometer i present.


Holken11 (hans forumnamn) heter i verkligheten Janne. Han, Marie och Fredrik var på Nai Harn igår och passade på at
t hälsa på mig. Tyvärr har jag haft så himlans ont i ryggen att jag låg sent med jobbet så det var tvungen att bli en rätt kort visit. Men fika, pratstund och inspektion av Maleé Garden-bygget hann vi med i alla fall. I morse reste dom vidare till Koh Lanta.

Till Holkarna: Solly, solly - jag skulle bjuda på vindruvorna jag köpte... glö
mde! Hittade dom på moppen i morse -ooops! Kul att träffa er, ha en fortsatt trevlig semester!

Varma hälningar till er alla från ett 30-gradigt Phuket!

1 kommentar:

  1. Från: holken11 den 07/01/24 14:37
    Tack for fikat.
    Det var roligt att traffa dig och den lilla goa hunden.
    Vi hors.
    Fredrik, Marie och Janne

    Från: Malee ( länk ) den 07/01/24 14:44
    Kul ni kom. Hoppas Fredrik inte tar illa upp att jag döpte om honom en stund - jag är värdelös på namn! Fråga Bullmamma Åsa.. henne kallade jag Eva tills hon protesterade! Nu är det bara 29 grader, men det var uppe i 34 på eftermiddagen

    Från: Härensjö den 07/01/25 01:52
    hur många grader har ni på morgonen där nere? I korat var det bara 21 grader på morgonen. Sen blir det visserligen runt 30 på eftermiddagen. Det här växlandet i vädret pallar inte min kropp med! Har fått en riktigt kass förkyldning.

    Från: Malee ( länk ) den 07/01/25 03:33
    Krya på dig! Här har vi aldrog så kallt, på morgonkulan ligger vi på 26-27 grader - och nu ökar det. Vi är på väg in i den varma perioden känns det som.

    SvaraRadera